O librarie online trebuie sa aiba cateva calitati pentru a fi printre primele din domeniu. TargulCartii.ro iti spune care sunt aceste calitati pe care o librarie online trebuie sa le aiba pentru a fi pe placul clientilor sai.
1. Un site usor de accesat!
Daca o librarie online are un site usor de accesat, atunci va avea cu siguranta clienti stabili care intotdeauna se vor intoarce. Un site usor de accesat atrage clienti indiferent daca acestia sunt mari mari ai utilizari internetului sau nu.
2. Un site bogat in oferte!
O librarie online trebuie sa aiba un stoc bogat, cu carti din toate domeniile, pe toate gusturile si pentru toate buzunarele! Un stoc bogat va atrage cumparatori indiferent de gusturile pe care acestia le au.
3. Recomandari pentru cei nehotarati!
O librarie online care se respecta va avea o rubrica de recomandari pentru clientii sai mai putin hotarati! Exista oameni care prefera sa primeasca o recomandare despre anumita carte inainte sa o achizitioneze!
4. Promotii si oferte pentru toate buzunarele!
O librarie online care pune la dispozitie numeroase titluri dar care are si promotii si oferte isi va cuceri clientii si ii va fideliza. Ofertele si promotiile sunt cunoscute drept cele mai cautate indiferent de domeniu.
5. Pasi simpli de urmat!
Daca un client a ales o carte de pe site-ul unei librarii online si vrea sa o achizitioneze, libraria online trebuie sa ii explice exact care sunt pasi pentru a intra in posesia carti respective. Cu cat acesti pasi sunt mai usor de parcurs, cu atat libraria online va castiga mai multi clienti, mai ales pe cei care nu se inteleg tocmai bine cu tehnologia complicate.
6. Optiuni de plata si livrare!
Un client care are mai multe optiune este intotdeauna un client multumit. Astfel, o librarie online care se respecta are grija de clientii sai si ofera mai multe optiuni de plata – online, prin transfer bancar, la ramburs si altele. Mai mult, acelasi lucru il face si cu optiunile de livrare – clientul trebuie sa aiba mai multe variante!
Nu se adaugă comentarii.